Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Twisted said:Commisaris Rex,
ShayLee said:Bahnhof Zoo
Twisted said:... Commisaris Rex ...
How could I forget that movie! I watched it when I was at uni, it's cool. ^^Twisted said:Lola Rennt is a great German movie.
moffeltoff said:Den besten deutschen Film den de dir reinziehn kannst is Herr Lehmann und wenn du geile Musik suchst ,dann w・d ich mich ma an Tomte,Wir sind Helden und Julia halten sehr sche Indie Mukke
Naja und an B・hern die man empfehlen kann is denke ich alles von Kafka.
Aber generell gilt probieren geht ・er studieren fahr einfach ma nach Deutschland und der Rest ergibt sich von selbst xD
moffeltoff said:Den besten deutschen Film den de dir reinziehn kannst is Herr Lehmann und wenn du geile Musik suchst ,dann wツ・d ich mich ma an Tomte,Wir sind Helden und Julia halten sehr sche Indie Mukke
Naja und an Bツ・hern die man empfehlen kann is denke ich alles von Kafka.
Aber generell gilt probieren geht ツ・er studieren fahr einfach ma nach Deutschland und der Rest ergibt sich von selbst xD
rough translation by heliobacter said:'Herr Lehmann' is one of the best German films ever. If you're looking for awesome music, check out 'Tomte', 'Wir Sind Helden' and 'Julia' - nice Indie music. I recommend all books of Kafka if you want German literature.
Generally, I'd say the proof of the pudding is the eating - just visit Germany as it is the best way to learn German.